[contact-form-7 id="25" title="טופס בסלולרי"]
תפריט
Smart-Biz - הקמת עסק

אפליקציות חובה בנייד לכל בעל עסק.

כל בעל עסק יודע כי הטלפון הוא אביזר חיוני וחשוב לעסק וכשמדובר בטלפון הנייד של בעל העסק החשיבות גבוהה אף יותר. רשימות חשובות, טלפונים של לקוחות וספקים, חיבור והתעדכנות אל מול הדואר העסקי, זמינות ונגישות למידע, כל אלה ועוד הופכים את הנייד האישי לאביזר חובה לכל בעל עסק.

נשאלת השאלה האם מלבד רכישת טלפון חכם, חיבור חבילת סלולר לעסקים הכוללת הודעות ושיחות ללא הגבלה בשילוב מקסימום נפח גלישה. האם כבעל העסק אתה ממקסם את התועלת של הנייד האישי שלך? האם מעבר לשימוש הסטנדרטי תוכל להפיק מהנייד תועלות נוספות? התשובה היא כן – אפליקציות ויישומים בהורדה ישירה לנייד יכולים לאפשר לך התנהלות חכמה ונבונה יותר בכל הנוגע לניהול העסק והזמן האישי.

אפליקציות לעסקים

לפנייך סקירה של אפליקציות חובה לכל בעל עסק. האפליקציות  מתאימות למשתמשי אנדראויד ואייפון כאחד.

Pocket קריאה במועד מאוחר יותר – אפליקציית חובה לאנשים עסוקים. בתור בעל עסק לבטח יצא לך להתקל ברחבי הרשת באינספור כתבות ומידע רלוונטי לתחום העיסוק שלך או לחיים הפרטיים, אלא שלצערך בשל העובדה שאתה איש עסוק, נבצר ממך לקרוא ולהתעדכן . הודות לאפליקצית פשוטה אך לא פחות ממעולה  בשם  Pocket, בלחיצת כפתור קלה, יש לך את האפשרות לשמור את הכתבות בנייד ולפתוח אותן בזמן שנוח לך לקרוא ולהתעדכן. האפליקציה מאפשרת לשמור את התוכן בצורה מסודרת מחולק לתיקיות רלוונטיות.

Call Recorder הקלטת שיחות – כבעל עסק אתה לבטח מכיר את הסטואציה בה אתם מוצא את עצמך מול ספק או לקוח שמתכחש להבטחה שנתן לך בעבר. אפליקציית הקלטת שיחות מאפשרת לך כבעל עסק שקט נפשי והבטחה כי כל הנאמר לך בשיחת הטלפון מוקלט ושמור.

ניהול משימות וזמן –  הזמן שלכם הוא החשוב ביותר, בתור מנהלי עסק אתם לרוב מוצאים את עצמכם טובעים בתוך שפע משימות ופרוייקטים, תמיד מנסים לזכור מה הדבר הבא ומנהלים רישומים במקומות שונים. אפליקציית מעקב אחר משימות ופרוייקטים היא כלי עזר חשוב לבעלי עסקים.  any.do למשל מאפשרת לכם להזין משימות, לעדכן סטטוסים. לצפות בנתונים במחשב האישי ובנייד. Trello תסייע לכם להתעדכן אל מול העובדים וסטטוס פרוייקטים שונים.

רשת חברתית לעסקים  לינקדין –  בעידן הדיגיטלי חובה שלכל בעל עסק יהיה פרופיל ברשת החברתית לעסקים בארץ ובעולם, לינקדין . הורדה של האפליקציה LinkedIn תאפשר לכם לעדכן את הפרופיל האישי שלכם ומידע על העסק ואף לפרסם את המוצרים לבעלי עסקים אחרים .

שירות סריקת מסמכים – ניתן לחסוך זמן רב ובמקום להעביר את החוזה שנמצא בנייד למזכירה, שתעביר לפורמט PDF ואז תשלח ללקוח, שימוש באפליקציה CamScanner מאפשר לכם לסרוק מסמכים, לשנות את הפורמט ולהעביר ללקוחות, ספקים במייל.

עדכון האתר העסקי – אם בחרתם נכון והאתר שלכם בנוי על פלטפורמט וורדפרס תוכלו להוריד לנייד שלכם את אפליקציית וורדפרס WordPress  ולעדכן את האתר ישירות מהנייד.

מעקב אחרי נתוני האתר –  בין אם אתם משקיעים בפרסום אתר האינטרנט העסקי שלכם ובין אם לאו מומלץ לבצע בקרה ומעקב אחרי נתוני האתר. הורדת אפליקציית Google Analytics: תאפשר לכם לעקוב ישירות מהנייק על נתוני האתר, טראפיק, זמן שהייה ועוד.

שווה בדיקה
כותב הסיכומים –
אתם בישיבה עסקית נאמרים המון דברים חשובים, אך אין מי שיסכם ויעביר את הסיכום הכתוב לכלל המשתתפים , תנו לאפליקציה לעשות את העבודה בשבילכם  Dragon Remote Microphone מציעה שירות של הקלדת הטקסט שנאמר.

מאמרים שנוספו לאחרונה
אתר לעסק