[contact-form-7 id="25" title="טופס בסלולרי"]
תפריט
Smart-Biz - הקמת עסק

דגשים לבניית אתר תדמית בזול לעסק שלך

כל עסק צריך אתר אינטרנט. אנחנו נמצאים בשנת 2019 ומי שאין לו אתר אינטרנט לא קיים, לכן אם אתה פותח עסק חדש או שאתה רוצה לקדם את עצמך מבחינה עסקית, אתה חייב שיהיה לך אתר אינטרנט. במאמר זה נסביר לכם מה צריך להיות לכם באתר האינטרנט שלכם, כדי שתדעו שאם כבר אתם קונים אתר אינטרנט – יש בו מה שאתם צריכים.

מה צריך להיות באתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר שאמור להציג את העסק שלכם לעולם. אתר כזה לא צריך להכיל קטלוג או חנות ולא צריך להכיל טפסים מיוחדים במינם (לרוב) אלא פשוט מידע על העסק שלכם, מעט תמונות, פירוט על השירותים ואמצעי יצירת קשר. עם זאת, לפני שאנחנו מתחילים לדבר על התוכן, יש להתחשב בסיס – בתשתית לאתר שלכם.

  • רצוי שהאתר יהיה בעל דומיין (כתובת) il אם הקהל ישראלי או com אם הוא פונה לקהל העולמי. כתובת לאתר עולה בין 40-80 ש"ח לשנה.
  • האתר צריך להתאחסן על שרת מספיק חזק ועם מספיק מקום כדי להכיל אותו. תשלום שנתי לאחסון האתר יכול לנוע בין 500 ל-1000 ₪ לאתר תדמית בלבד. אתרים גדולים יותר מן הסתם זקוקים לשרת גדול וחזק יותר.

לאחר שיש לכם תשתית, צריך להתחיל לדבר על בניית האתר עצמו.

  • האתר צריך להיות מעוצב בצורה מודרנית ויפה, ברורה ובעלת חווית משתמש נוחה וטובה.
  • האתר צריך להיות מותאם לסלולרי – אין להתפשר בעניין זה. 60% מהגולשים כיום הם מהסלולרי.
  • האתר צריך להיות מהיר –שרת איטי או בניה לא נכונה של האתר או עומס בתמונות וסרטונים יכולים לגרום לטעינה איטית. אתר צריך להיטען בתוך פחות מ-3 שניות.
  • האתר צריך להיות על מערכת ניהול תוכן, הפופולרית ביותר כיום היא מערכת וורדפרס, אך ישנן גם מערכות אחרות וחלקן מערכות סגורות שפותחו על ידי חברות בניית האתרים. המלצה שלנו – כרגע מערכת בשם Wix נחשבת פופולרית, אך עד שהם לא יטפלו בבעיות המהירות שיש להם, מומלץ לוותר על הרעיון.

מבנה האתר

  • אתר תדמית במבנה נכון צריך להיות מאוד מובן לשימוש ולכן לפעמים שימוש מוגזם באנימציות או בצורות ותמונות יכול להיות מגרעה ולאו דווקא משהו טוב כפי שאנשים לעתים חושבים. מרשים תכנותית או עיצובית לא בהכרח טוב לחווית המשתמש וללקוחות שלכם.
  • אתר תדמית סטנדרטי צריך להכיל בדף הראשי מידע בסיסי ותפריט ניווט לדפים הרלוונטיים.
  • בתפריט ניתן להגיע לדפי השירותים השונים באתר – אל תתנו לחברת בניית האתרים להגביל אתכם בכמות של דפים. כל עוד הדפים מכילים בעיקר טקסט, אין שום סיבה שתוגבלו.
  • חשוב לשלב טפסי יצירת קשר ואמצעי יצירת קשר אחרים באתר – בחלק העליון, בחלק התחתון ובצדדים של דפי התוכן. בסלולרי צריך שהפניה למנהלי האתר תהיה מהירה וקלה.

ולעניין התוכן

  • לרוב, חברות בניית האתרים לא כותבות עבורכם את התוכן – אתם צריכים לדאוג לתוכן או לדאוג לשלם לכתובי תוכן מקצועיים.
  • דאגו לתמונות איכותיות של העסק כדי להציג בדף אודות או לפחות רכשו תמונות Stock / תמונות אווירה כדי להציג באתר.

תוך כמה זמן האתר מוכן ומה התהליך?

בנייה של אתר תלויה בדרך כלל בכם. ההתקשרות ביניכם לבין חברת הבניה נעשית דרך הטלפון והמייל, ובמקרים של אתרים יקרים ומורכבים יותר יש צורך בפגישות (אך לא במקרים של אתר תדמית זול). בשלב הראשון תצטרכו לאשר את העיצוב של האתר, ברגע שתאשרו את העיצוב יגיע שלב התכנות שבו תצטרכו להמתין שהאתר יהיה מוכן. בניית אתר יכולה להימשך מס' חודשים, אם מדובר בבניה מהירה של אתר עם תשתית מוכנה (תבנית) הבניה יכולה להיות מהירה יותר. אם תדגישו בפני חברת בניית האתרים שהמהירות חשובה לכם, יהיה ניתן להגיע למהירויות גבוהות יותר בבניית האתר ולסיימו בתוך חודש.

כמה אתר כזה צריך לעלות?

אתר תדמית בסיסי בדרך כלל נע בין 2000-5000 שקלים. יש לשים לב שישנן חברות שיתנו לכם עיצוב מוכן מראש לאתר, זאת אומרת שהעבודה רק נעשתה וצריך לבצע שינויים מזעריים כמו צבעים ותמונות, אך החלק העיקרי של התכנות הוא ההתאמה האישית של האתר ולכן אם כבר אתם משתמשים בעיצוב מוכן – צפו לקבל הנחה משמעותית.

ההמלצה שלנו  היא לפנות למבצע של חברת iSimple שמעניקים לכם אתר מעוצב בהתאמה אישית במחיר מינימום. החברה בונה אתרים נפלאים במחירים חסרי תקדים. הכנסו למבצע וורדפרס של iSimple.

מאמרים שנוספו לאחרונה
אתר לעסק