[contact-form-7 id="25" title="טופס בסלולרי"]
תפריט
Smart-Biz - הקמת עסק

30 משפטי מכירה מנצחים + טיפים

אם הגעתם לפה יש מצב שציפיתם למשפטים כמו 'אני לא מוכר את המכונית הזאת, הבייבי הזאת מוכרת את עצמה'. אבל אנחנו לא הולכים להיות כאלו בנאלים איתכם, בואו נלך יותר רחוק וניתן לכם כמה משפטים של אנשי מכירות מצליחים שאולי יתנו לכם את ההשראה ואת הכיוון להפוך לאנשי מכירות מוצלחים במיוחד.

ציטוטים ומשפטי מוטיבציה בתחום המכירות

  1. "על כל מכירה שהפסדת כי אתה נלהב מדי, אתה תפסיד 100 אם לא תהיה נלהב מספיק"
  2. "אם אתה לא תדאג ללקוח שלך, המתחרים שלך כן"
  3. "על מנת ליצור פרויקט יזמות מוצלח בטווח הרחוק, על כל מכירה שאתה סוגר, תפתח קשר חדש"
  4. "במקום לנסות להיות מעניין עבור הלקוחות שלך, תהיה מעוניין בהם!"
  5. "הסתכל על כל לקוח כאילו הוא הלקוח הגדול ביותר שלך!"
  6. "אל תפחד לנסות משהו חדש ולא מוכח"
  7. "אף אחד לא זוכר את כמות המודעות שפרסמת, אלא רק את הרושם שעשית"
  8. "אם הצבת את המטרה בצורה נכונה, אתה כבר בחצי הדרך להשיגה"
  9. "תפסיק לנסות למכור ותתחיל לנסות לעזור"
  10. "אין קיצורי דרך למקומות אליהם שווה ללכת"
  11. "ככל שקשה יותר המשימה, כך כביר הניצחון"
  12. "אתה מפסיד 100% מההזדמנויות שאתה לא מנצל"
  13. "פול 7 פעמים אך עמוד 8"
  14. "אף אחד לא יכול להיות מומחה במכירות, תמיד יש מה ללמוד"
  15. ובאווירה הומוריסטית: "תתפוס לאדם דג ותמכור לו אותו במחיר סביר. למד אדם לדוג, והפסדת עסק מצליח".

מקור1 | מקור 2 |  מקור 3

טיפים לשכנוע במכירות

  1. דע את ההבדל בין תכונה ליתרון.
    1. לא: למכונית הזאת יש 5 כריות אוויר.
    2. כן: המכונית הזאת תשמור עליך ועל משפחתך בטוחים.
  2. השתמש בשפה ברורה ונגישה כדי שללקוח יהיה קל לזכור
    1. לא: לטלפון יש 3GB זיכרון והוא עומד בעומסים כבדים.
    2. כן: יש בטלפון רכיבים איכותיים כך שגם אם תפעיל הרבה אפליקציות בו זמנית – הוא יישאר מהיר וחזק.
  3. אל תשתמש במונחים שהלקוח לא מבין
    1. לא: האתר רספונסיבי.
    2. כן: האתר מתאים את עצמו לטאבלטים ולטלפונים סלולריים.
  4. תהיה תמציתי וענייני
    1. לא: יש 10 יתרונות למוצר הזה (מתחיל למנות אותן)
    2. כן: יש למוצר הזה יתרונות רבים אבל אגיד לך את ה-2 החשובות ביותר עבורך (ואז מונה)
  5. הסבר למה עדיף ממוצר \ נותן שירות אחר
    1. לא: הוא יותר יעיל ממוצרים אחרים.
    2. כן: למוצר הזה יש 3 תכונות נוספות שאין במוצרים אחרים בעלי אותו מחיר.
  6. היה מדויק ביתרונות
    1. לא: מדובר במוצר הטוב ביותר בשוק.
    2. כן: על פי מגזין גלובס, פורסם לפני חודש שמדובר במוצר הטוב ביותר בשוק. (מצרף מקור במידה ואפשרי)
  7. התאם את המוצר ללקוח
    1. לא: יש לי מוצר מעולה בשבילך!
    2. כן: מה השימושים שלך במוצר? (מקבל מידע) המוצר הזה הכי מתאים לצרכים שלך!
  8. ענה על שאלות נפוצות גם בלי שהלקוח שואל
    1. לא: יש לך שאלות על המוצר?
    2. כן: בדרך כלל שואלים אותי… (מונה את השאלות והתשובות עליהן)
  9. הימנעו מתיאורים שתקפים לכל המוצרים האחרים
    1. לא: לטלפון הזה יש חיבור לאוזניות ואפשרות לחיבור אוזניות אלחוטיות.
    2. כן: לטלפון הזה יש תכונה ייחודית…
  10. הפוך את המכירה למעניינת ושלב אנקדוטות רלוונטיות במידה ומתאים
    1. לא: זה המוצר… בלה בלה בלה בלה תכונות יבשות…
    2. כן: מצחיק שאתה שואל על המוצר הזה כי… (שימו לב שזה נכון ורלוונטי!)

מקור 1

טיפים כלליים להצלחה במכירות (ובכל דבר אחר)

  1. האמן בעצמך ובמוצר שלך.
  2. אל תתחיל משהו אם לא תכננת איך תסיים אותו.
  3. זה לא משנה מה אתה אומר, זה משנה אם הלקוח מאמין.
  4. תמיד תשאף להתקדם, אל תסתפק בעמידה במקום.
  5. כולנו עושים טעויות, החכמים מנתחים ולומדים את הטעות.

מוכרים בטלפון? יש לנו גם טיפים בשביל זה! 

מאמרים שנוספו לאחרונה
אתר לעסק