[contact-form-7 id="25" title="טופס בסלולרי"]
תפריט
Smart-Biz - הקמת עסק

תוכנה לניהול עסק

אם חשבתם שלפתוח עסק זהו תהליך מסובך וקשה, חכו שתראו איך זה לנהל אותו. ניהול עסק זו משימה מורכבת שקשה לעשות ללא כלים שעוזרים ומקלים על העבודה. אחד המכלים החיוניים לכל עסק הוא תוכנה לניהול עסק. תוכנות שונות שמיוצרות עבור עסקים מכילות אופציות שונות שמתאימות לכמעט כל עסק שנפתח והופכות את העבודה היום-יומית בעסק להרבה יותר פשוטה וקלה.

תוכנה לניהול עסק

מאפייני תוכנה לניהול עסק

כמובן, תוכנות שונות מפותחות על ידי חברות שונות ועל כן המאפיינים שונים בין תוכנה לתוכנה. עם זאת, ישנן מאפיינים משותפים כמעט לכל תוכנה. מאפיינים אלו מתמקדים בחלקים ההכרחיים והחשובים של ניהול העסק. בין מאפיינים אלו יש:

  • הפקת מסמכים, טפסים ודו"חות
  • הנהלת חשבונות והפקת חשבוניות.
  • ניהול מלאי ורכש
  • ניהול מכירות
  • ניהול לקוחות \ ספקים
  • סטטיסטיקות
  • מאפיינים נוספים…

ישנן תוכנות שיכילו רק חלק מהמאפיינים על מנת להתאים את עצמם לסוג העסק. למשל, עסק שנותן שירות מסוים לא צריך לנהל מלאי ועל כן אין צורך שיהיה מאפיין זה בתוכנה. מצד שני, ישנן תוכנות שיכילו את כל האופציות האלו ואף אופציות נוספות, ואם בעל העסק לא זקוק להם – הוא פשוט לא ישתמש בהן.

מה המחיר לתוכנה לניהול עסק?

תשלום על תוכנה לניהול עסק יכול להיות תשלום חד פעמי עבור רישיון לשימוש בתוכנה או תשלום מתחדש כל חודש \ שנה. יש לשים לב שבמקרים רבים התשלום החודשי עדיף במיוחד לאור העובדה שהשימוש בתוכנה נעשה גם באמצעות ענן ולכן זו אופציה שמקלה על העסק ומאפשרת לנהל את העסק מכל מקום ובאמצעות מס' משתמשים.

כשבוחרים תוכנה לניהול עסק, מומלץ לבחור בשירותי ענן בתשלום חודשי כדי לדעת שאתם מקבלים עדכונים שוטפים, תמיכה ואחריות של החברה. מחיר של שירות כזה נע בין 10 ש"ח עבור החבילות הקטנות והבסיסיות לעסקים קטנים ועד 100 ש"ח עבור חבילות גדולות לעסקים גדולים יותר ומרובי משתמשים.

מאמרים שנוספו לאחרונה