[contact-form-7 id="25" title="טופס בסלולרי"]
תפריט
Smart-Biz - הקמת עסק

חנות וירטואלית לעסק

יש לכם חנות לממכר מוצרי אלקטרוניקה, קוסמטיקה, צעצועים או אופנה? מעוניינים לצמוח ולהצליח? הגיע הזמן להנגיש את העסק לכמה שיותר קהלי יעד והלקים חנות אינטרנטית. ייתכן מאוד שהחנות שלכם ממוקמת בקניון מרכזי, אולם אם היא לא מראה נוכחות באינטרנט, ואם אין לכם חנות אונליין, סביר להניח שלא תממשו את פוטנציאל המכירות והרווחים שלכם.

חנות אינטרנטית תהפוך אתכם לרלוונטיים

הישראלים רוכשים באופן קבוע מוצרים שונים בחנויות וירטואליות. הסיבות לכך הן ברורות – המגוון מרשים, אין צורך להגיע פיזית לקניון, המוצרים זולים יותר, הקנייה מאובטחת וניתן לערוך השוואת מחירים נוחה ומהירה. כל שהם צריכים לעשות הוא לגלוש לאתר, להתוודע למגוון המוצרים ולמבצעים הבלעדיים שלכם וסביר יהיה להניח שתרכשו לכם לקוח חדש. מעוד חנות נוספת הממוקמת בקניון או מרכז קניות, חנות אינטרנטית תהפוך אתכם להיות רלוונטיים יותר מאי פעם, וכך בהתאם, מתח הרווחים יעלה, והרי זוהי כל מטרתכם.

גם אם עדיין לא הקמתם חנות וירטואלית, לעולם לא מאוחר. במידה והחלטתם לפתוח חנות אינטרנטית או לשדרג חנות קיימת חשוב שתבחרו בחברה מקצועית ומהימנה שתלווה אתכם בתהליך ותציע פתרון אופטימאלי לעסק שלכם. אפשרויות הקידום של אתר מכירות ברשת הן בעלות פוטנציאל גדול ביותר. כך שתוך זמן תוכלו להרחיב את פעילותכם ולמקסם רווחים.

כיצד מקימים חנות וירטואלית?

בניית חנות וירטואלית דורשת אפיון ממוקד העונה למטרות העסקיות שלכם. יש לענות על שאלות כמו מה התחום בו פועלת החנות? אילו מוצרים אתם מוכרים? מי המתחרים שלכם? איזה יתרון יש לכם מולם? מה מבדל אתכם? איזה מוצרים רווחיים יותר או פחות עבורכם וכדומה. כמו כן יש להגדיר מי קהל היעד שלכם על מנת שתוכלו לבדוק איך והיכן לשווק לו את האתר. ולבסוף יש לעצב חווית משתמש מתאימה עבור אותו קהל יעד, העונה למטרות של העסק. ההמלצה החמה היא לפנות לחברה בעל ותק וניסיון רב שנים בתחום המסחר האלקטרוני. חברה מקצועית שעוסקת בפיתוח חנויות מסחר תוכל לעזור לכם לנתח את הענף, לאפיין את החנות ולהגדיר נכון את קהל היעד. כמו כן חברות ותיקות בתחום תוכלנה להעמיד עבורכם את כל הכלים המתקדמים ביותר לניהול החנות בקלות ולקידום המכירות.

כלי קידום מכירות לאתר

שימוש בפלטפורמת מסחר מתקדמת תאפשר להעלות את היקף העסקות באחוזים לא מבוטלים. מלבד האפשרות להתאים את החנות למכשירי המובייל, שכן זה לא מכבר ידוע, שמעל 70% מהצרכנים הישראלים בשנת 2016 ביצעו את הרכישות שלהם באמצעות המכשיר הנייד. פלטפורמה מתקדמת למסחר אינטרנטי תציע ללקוחותיה גם מערכת כלים מתקדמת לקידום המכירות באתר: מבצעי קנה/קבל שהצרכנים כה אוהבים, קופונים דיגיטליים, כלי אפסייל המופיעים בדף מוצר או בקופה ומאפשרים הוספת מוצרים נלווים לטופס הרכישה, כלי ניהול מכירות אישיות או קבוצתיות, ועוד כלים המסייעים לבעל האתר, באמצעות נתונים סטטיסטיים, להבין טוב יותר את נתוני המסחר בחנות שלו.

התוצאות מדברות בעד עצמן

איך אפשר לדבר על הצלחה מבלי להדגים? אחד האתרים שנהנה מיתרונות ויכולות המסחר האלקטרוני הוא אתר "את לבני נשים". החנות האינטרנטית של רשת ההלבשה התחתונה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש לבני נשים מכל הדגמים והסוגים מבלי לצאת מהבית ואף להצטרף למועדון לקוחות אינטרנטי, לצבור נקודות, לזכות בהטבות ולממשם באתר. בחנות האינטרנטית ישנם מדריכי מידות, תמונות מוצר מושקעות וחוות דעת גולשים. לרוב מוצרי האתר מלווים בהנחה לרכישה אונליין. אז מה יכול להיות טוב יותר מלרכוש מוצרים באמצעות חנות וירטואלית המציעה מוצרים איכותיים ובמחירים אטרקטיביים?

רק באמצעות בניית חנות וירטואלית תוכלו לממש את פוטנציאל המכירות שלכם על הצד הטוב ביותר. תבחרו בחברה מהימנה עם תיק עבודות מרשים והמלצות מלקוחות מרוצים. חנות אינטרנטית זו הדרך להגדלת המכירות ועם הזמן גם את מאגר הלקוחות שלכם. בהצלחה.

מאמרים שנוספו לאחרונה